Back to school - apps

14:18


Škola začíná za necelé dva dny (ano, vím, že beze mě by jste to nevěděli haha) a tak jsem si pro vás připravila krátký článek o aplikacích, které přes školní rok používám. Nebudu to tedy déle zdržovat a pojďme na to :)
1. Bakaláři - tato aplikace je zatím dostupná pouze pro Androidy (4.0 a výš), ale snad se do budoucna dočká i iOS. Jak vám už asi z názvu došlo, jedná se o oficiální aplikaci pro přístup k systému Bakalářů, který známe z webu. Díky této aplikaci můžete být připojeni bez každodenního otravného přihlašování, okamžitě vidíte všechny změny a umí věci, které bakaláři na webu ne - např. simulovat situace "co by, kdyby" a předvídat tak známky. Co mi ale chybí je, že tato aplikace nezná žádné notifikace, nedostanu se do rozhraní pro jídelny a ani do zpráv. Snad to vývojáři ještě doladí, aby byla tato appka naprosto bezchybná.

2. Todoist - tuto aplikaci si mohou užít jak uživatelé Androidu, tak iOS. Pokud jste hrdými vlastníky MacBooku, tak si ji můžete stáhnout v App Store a schynchronizovat se všemi vašimi zařízeními. Tuto aplikaci přes školní rok používám dennodenně. Je jednoduchá a nemusím se tak tahat s žádnými diáři a poznámkovými lístky. Vše hezky a přehledně v mobilu. Všechny vaše úkoly si můžete roztřídit podle důležitosti, data a tzv. projektů. Tato appka vás nenechá jít v klidu spát, dokud nemáte vše, co jste se naplánovali hotové, protože vám háže jedno upozornění za druhým, co všechno vám ještě chybí - takže pokud máte problém se k něčemu dokopat, tak je toto naprosto ideální volba. Co mě na této aplikaci ale hlavně baví, tak to, že můžete svoji "produktivitu" sledovat pomocí "todoist karmy", kdy sbíráte body za váš každý splněný úkol.

3. Evernote - o této aplikaci jsem na svém blogu už jednou psala (klik). Bez této aplikace jsem už jako bez ruky. Píšu si sem všechny své nápady, shromažďuji sem veškerou inspiraci ve všech směrech. Proč se o ni ale znovu zmiňuji -  můžete si tady založit tzv. "zápisníky" kde si ukládáte svoje zápisky a materiály ze školy.

Určitě mi napište, jak se vám článek líbil. Jste ten typ člověka, co nedá dopustit na klasický diář, nebo stejně jako já, využívá svůj mobil na maximum i ve škole?

You Might Also Like

10 comments

  1. Super článek! Rozhodně se kouknu na Evernote, mohlo by se mi to docela dost hodit :D Můžu se zeptat v jaké aplikaci/editoru děláš ty nápisy na úvodních fotkách? Je to strašně pěkný!

    OdpovědětVymazat
  2. evernote som používala minulý rok a bol naozaj super., ale odkedy mám windows phone, používam všetky tie windowsácke poznámkové apps :D ten Todoist znie super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nemám chytrý mobil, tak nevím, jestli to je štěstí nebo smůla, protože bych pravděpodobně proseděla, proležela, projedla (a prostě všecko) u mobilu :D. Ale bakaláři jsou dobří;)

    OdpovědětVymazat
  4. No ne, bakaláři na smartphone? :D to se mi zdá skoro nemožné :D skoro jako kdyby měli udělat app na objednávání do jídelny :D škoda, že už jdu na vysokou :D máš moc pěkný blog, nechceš dát vzájemné GFC? :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Také máme bakaláře, sem tam teda celá síť spadne, ale jinak myslím plní účel poměrně dobře :D The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  6. pekne sesity!

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Super tipy :) http://terithebutter.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Super tipy :) Evernote poznám, ale o todoist som ešte nepočula, tak to idem nainštalovať :)

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za tipy. Já jsem spíše klasický diářový člověk, ale je pravda, že ne vždy mám diář, narozdíl od mobilu, u sebe. :)
    Beautyna-cz

    OdpovědětVymazat

?max-results=5&orderby=published&alt=json-in-script&callback=showrecentposts1\"><\/script>");