Again black

19:57



Zdravím vás u nového článku. První týden školy jsem ve zdraví přežila (a doufám, že vy taky) a po dlouhé době si konečně vážím pátku. Abych pravdu řekla, náročnější týden za tento rok jsem snad neměla (snad výjimkou konce školy). Znáte to, jste zvyklí si dělat co chcete, kdy chcete a hlavně nejste zvyklí přemýšlet, vstávat brzo ráno, dobíhat autobusy atd. Se začátkem školního roku vždy souvisí jakési změny i v sociálním žití, poznáváte nové lidi a o některé přicházíte, ale to je právě to, co mě na tom baví :)

Určitě znáte to období na začátku školy, kdy si oblečení chystáte den dopředu, chystáváte si zdravé svačinky, na všechny se usmíváte, do školy se těšíte a všechno pohodlně stíháte. Říkáte si, jak tento rok bude jiný, vy se budete učit ze dne na den a podobné blbosti. Taky znám ten pocit, ale abych pravdu řekla, tak mi moc dlouho nevydržel. Bez kelímku kávy (a náplastí na paty) ani ránu.

Abych si ale začátek školního roku alespoň trochu zpříjemnila, koupila jsem si krásný koženkový baťůžek (link ZDE) a boty na podzim/zimu :) A tak jsem si odšrtla rovnou dvě věci z mého wishlistu, kde mi momentálně zůstává pouze černý klobouk - tak snad někdy příště. Boty, které jsem si koupila můžete vidět na první fotce, ale zatím v nich nechodím, protože mi přece jenom příjdou více na zimu.
















You Might Also Like

14 comments

  1. Awesome backpack! You are such a natural beauty! ♥

    Happy Weekend!
    With love, Suzy ♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat
  2. omg this would be a perfect uni outfit :D very cute!
    I’d really love it if we followed each other :)
    __________________________________________________
    Hope you follow my blog ‘Heylinni’ at:
    http://www.bloglovin.com/en/blog/4923497
    I’d be glad to follow back! Us bloggers should support each other ^_^

    OdpovědětVymazat
  3. batoh je skvelý! :)
    tento týždeň (teda vlastne len 3 dni :D ) boli v škole strašné. rozmýšľať ešte stále nedokážem. tak hádam sa to zlepší :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mně naštěstí začíná škola až 29.září :) dost jsem si za ty 3 měsíce odvykla chodit do školy :D
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký outfit! ten baťůžek je krásný! mám podobný a ráda jej nosím! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  6. Great look! :DD Love your backpack ♥

    xx
    http://cocomademedothis.blogspot.pt/
    Snapchat - anacvieira.blog

    OdpovědětVymazat
  7. Baťůžek je dokonalý, přeji hodně úspěchů v novém školním roce :-D:-)).

    OdpovědětVymazat
  8. Taky se přidávám k pochvalám batůžku, je skvělý!
    P.S.: Super název blogu, taky miluju cappuccino ;)

    Zapoj se do soutěže o poukaz na 1000 Kč na www.kabea.cz!

    OdpovědětVymazat
  9. Taky se přidávám k pochvalám batůžku, je skvělý!
    P.S.: Super název blogu, taky miluju cappuccino ;)

    Zapoj se do soutěže o poukaz na 1000 Kč na www.kabea.cz!

    OdpovědětVymazat
  10. Ten batůžek je skvělý:) a celkově outfit je super sladěný:)
    verranda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ten batoh je naprosto super :) Někomu prostě sedne ( jako tobě )a já si s ním příjdu hrozně divně, nevím :/ Ještě že existují i kabelky :))
    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat

?max-results=5&orderby=published&alt=json-in-script&callback=showrecentposts1\"><\/script>");