Ripped tights

20:45


Zima, škaredé počasí a permanentní unavenost. Ano, je sice začátek školního roku, ale ani to mi nezabrání si alespoň trochu postěžovat hh. Dny míjejí v jednom velkém stareotypu, až je mi z toho zle. V těchto chvílích je dobré někam vypadnout. V mém případě to bude Anglie, do které odjíždím už tuto neděli, takže velká natěšenost!

A teď už k mému podzimnímu outfitu, možná trochu více elegantnímu, ale jak už jsem tady jednou psala - mám ráda, když se dívky oblékají jako dívky. Na sobě mám obyčejnou černou úpletovou sukni s bílým topem, delší propínací svetr a černý plášť z Clockhousu. A ano - klobouk! Konečně jsem se i já odhodlala k tomu, koupit si svůj úplně první (a určitě ne poslední) klobouk a jsem z něj více než nadšená! Ať chcete nebo ne, když máte klobouk, vždy budete přitahovat pohledy okolí. Lidi si odvykli nosit klobouky jen tak, i když se v blogerském světě těší zvláštní oblibě.








Skirt: F&F
Top: Takko Fashion
Sweater: Takko Fashion
Coat: Clockhouse
Hat: C&A







You Might Also Like

9 comments

  1. Páni z tebe je překrásná modelka. Krásné fotky a to prostředí je úchvatné. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekný outfit a ten klobúk je super! :3 Ja som si teraz našla nový, tmavomodrý a tiež sa z neho strašne teším :)

    OdpovědětVymazat
  3. veľmi pekný outfit :) tá šatka tomu dodáva naozaj "šmrnc".
    a klobúk je skvelý!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný outfit! Zaujal mě především kabátek :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ta šála je supr! :) skvělá barva :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Super místo na focení a klobouk ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat

?max-results=5&orderby=published&alt=json-in-script&callback=showrecentposts1\"><\/script>");