Business look

20:38


Vítejte po delší době u nového článku. Jak někteří z vás, kteří sledují můj instagram ví, tak jsem celý minulý týden strávila v Anglii, kde jsem si to maximálně užila. Možná se ode mě očekává nějaký článek z Anglie, ale vzhledem k tomu, že jsem si s sebou nevzala svůj foťák a všechno musela fotit mobilem, tak nevím, co by z něho vzešlo. Každopádně pokud by jste projevili zájem, určitě bych něco vymyslela. Přece jen se do Anglie nepodíváte každý den.

Ve škole všechno dostává nový spád a není prostor na nic zbytečného. Poslední dobou si hodně potrpím na praktičnost a jednoduchost. Můj diář je nacpaný do poslední hodiny, ale to je přesně to, co potřebuji. Nerada jen tak sedím a nic nedělám. Pocit, kdy jen tak ubíhají hodiny a já ani nejsem schopná odpovědět, co jsem celý den dělala je pro mě minimálně stresující. No ale tohle má každý jinak a tak není divu, že se mi dost lidí spíš diví. Je sice pravda, že poslední dobou usínám i cestou ze školy, ale snad se už brzo srovnám a budu opět plná energie :)

Můj blog sice nevedu jako fashion blog, ale i tak bych vám dnes ráda předvedla moji oblíbenou koženkovou bundu. Opravdu, když nevím co na sebe, moje volba většinou padne právě na ni. Řekla bych, že asi každý má kousek, kterého by se jen horko těžko vzdal - no a můj je právě tento. Konečně jsem vytáhla i boty, které jsem si objednala už před měsícem (psala jsem o nich TADY) a moji super velkou kabelku , ve které mi snad ještě nikdy nechybělo místo.










Tento pásek jsem dostala od strašně milých slečen v Anglii, které propagovaly novou vůni Burberry - je vyrobený ze stejné látky, jako známý "Burberry trench coat". Vážení - ta vůně byla to nejúžasnější, co jsem kdy na sobě měla.







You Might Also Like

10 comments

  1. Krása, moc ti to sluší! Bunda je nádherná. :) Nikdy se ale nemůžu vynadívat na ty tvé nádherné vlasy!! :)
    Jsem ráda, že se ti v Anglii líbilo, o nějaké fotky se s námi ale určitě poděl.
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti to! A ano, Burberry vůně jsou super, měla jsem Burberry The Beat a určitě se k ní někdy vrátím :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný outfit, moc ti sluší :) Ty boty vypadají strašně velice, ale asi jen zdání :) Ten prstýnek je kouzelný a džíny působí velmi pohodlně :)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší, máš krásné vlasy
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný outfit! Kabelka je opravdu mco hezká :)
    jsemr áda, že jsi si týden v Anglii užila.... Je to zkrátka kouzelné město :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezký oufit:) ta kabelka je strašně hezká:) jsem ráda, že si si Anglii užila:)
    http://clarathing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, super článok a krásny outfit ;) Ten článok o Anglicku by bol super ;)
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
  8. Krása. Nemůžu se vynadívat na tvé vlasy. Jsou dokonalé, jako celý tvůj outfit. ♥

    OdpovědětVymazat

?max-results=5&orderby=published&alt=json-in-script&callback=showrecentposts1\"><\/script>");