Irresistibly purple

15:18



Zdravím Vás všechny u nového článku. Nemá smysl se omlouvat, že je opět píšu po delší době, takže to dělat nebudu. Víte, ve skutečnosti se neomlouvám nikdy. Vždy se snažím chovat tak, abych později nemusela ničeho litovat a abych se nemusela nikomu pokořeně omlouvat. Většina lidí si omlouváním okolí stejně ve skutečnosti omlouvá pouze sama sebe a i z toho důvodu jiné omluvy ani většinou neberu nijak vážně.

Jsou ale spousta věcí, které sama nemám šanci ovlivnit, ale je pravda, že jsem za ně ráda, protože ne vždy člověk chce přijmout důsledky vlastního chování a vlastní viny.

Abych k Vám byla upřímná... Podzim mám opravdu ráda, ale dělat, že si  toto období vyloženě užívám říct nemůžu. Na všechny padá stres a vyčerpání a já sama nejsem výjimkou. Snažím se ale těšit z maličkostí, které bych jindy přehlížela, těším se z nich pak po zbytek dne a přesně to doporučuji i Vám :) Užívejte krásný podzim jak nejvíce to půjde a brzy u dalšího článku ahoj :)










Tento balzám na rty jsem si přivezla z Anglie za směšných 50p z Primarku. Úžasně voní a už bez něj nedám ani ránu! 


Coat: Clockhaus
Top: Terranova
Skirt: H&M


You Might Also Like

10 comments

  1. Hezký outfit, moc se mi líbí kabátek :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. moc hezký outfit, líbí se mi ta barevná kombinace a přesně ty stejné květiny jsem dala před chvílí do vázy!

    OdpovědětVymazat
  3. velmi pekna ta sukňa pristane ti to:)) a ten balzam joooj hneď by som ho brala:)

    OdpovědětVymazat
  4. Je pravda, že podzim je hezký, ale ta únava je hrozná.. ale jinak moc hezký outfit :).

    OdpovědětVymazat
  5. Love purple on you!

    God bless,
    Xo, Claire
    http://www.littlemissfashionqueen.com

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný outfit, drobné radosti hledám taky. Někdy se to daří a někdy ne

    OdpovědětVymazat
  7. Jojo, podzim bohužel je trochu stresovější období :( Tak snad se budeš mít zase brzy fajn!
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný outfit!! Miluji tu sukni, perfektní na podzim :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. So beautiful outfit dear!! You look awesome!

    XOXO!

    OdpovědětVymazat

?max-results=5&orderby=published&alt=json-in-script&callback=showrecentposts1\"><\/script>");