5 aplikací, které používám každý den

16:48


Mobily a aplikace. To jsou věci, které nás provází naším každodením životem. Někdo je využívá víc, někdo míň,  ale život ovlivňují vlastně všem. Jak už jsem tady kdysi psala, jsem osobně fascinována vším, co se mobilů týče. I to je příčina toho, proč bez mobilu pomalu neudělám ani krok. Opravdu si neumím představit, jak studuji, píšu blog a vedu jakýsi denní život bez mobilu a všech aplikací v něm. Dnes vám ukážu 5 aplikací, které používám denně a doufám, že je shledáte stejně jako já užitečnými.


Twitter: žádné překvapení že? Na tweetech lidí, kteří mají podobné zájmy jako já jsem docela závislá.   A je to zároveň jediné místo, kde jsem naprosto upřímná. Tedy do určité míry. Poznala jsem tady spousty nových lidí a navázala tak hodně kontaktů. Můj Twitter naleznete zde.



Instagram: je asi moje vůbec vůbec nejoblíbenější aplikace.    Čerpám tady denně nepřeberné množství inspirace - od talentovaných fotografů po různé blogery, zpěváky a umělce. Jestli mě ještě nesledujete, určitě to hned napravte a hoďte mi follow, ať jste hned v obraze, co se u mě děje nového :)




Spotify: naprosto dokonalá aplikace, kterou také určitě znáte. Její super výhodou je "nahazovaní" novinek, které se v hudebním světě objevují a už se v podstatě nestává, že by mi nějaká hudební novinka unikla. Podle nálady si pustím daný playlist a když se nudím, tak je sama vytvářím :)


Aladin: zabírá minimum místa a přitom je pro mě tak důležitý. Není ráno bez toho, aniž bych se podívala na předpověď počasí přes Aladina.  V jednoduchých a jasných grafech vidím předpověď počasí na  nastávající tři dny rozepsanou hodinu po hodině. 



Evernote: Pro člověka, který je zahlcen různými úkoly a povinostmi aplikace ušitá na míru. Mám ho schynchronizovaný i s mým Macem, takže se o nic nemusím starat. Mám v něm uložené nepřeberné množství seznamů, sešitů, poznámek a nápadů. Pokud si píšete zápisky  ve škole elektronicky, můžete si je uložit právě zde a roztřídit podle jednotlivých předmětů do "sešitů". A kdo píše stejně jako já nějaký blog, tak ho jistě docení při třídění různých myšlenek a nápadů.




Doufám, že se vám článek líbil a určitě mi napište do komentářů, jaké aplikace používáte vy. Dneska jsem vypíchla pár těch nejznámějších - protože jsou prostě jedny z nejlepších, ale jestli by byl zájem, není problém vám napsat už o ne tak známých, ale i přesto skvělých aplikacích v nějakém příštím postu.

You Might Also Like

2 comments

?max-results=5&orderby=published&alt=json-in-script&callback=showrecentposts1\"><\/script>");