Za rohem

14:04

Krásné odpoledne všem :)
Poslední červencový víkend jsem se rozhodla strávit v naší vesnici a  nikam nevyjíždět. Ne vždy mě baví užívat výhod města a chce se mi čelit tolika lidem. Doufám, že nejsem sama a takový pocit míváte občas taky. Prostě jenom odpočívat a nic moc nedělat. Vzala jsem  si tedy foťák, sestru a šla se projít na místa, kde jsem jako malá trávila všechen volný čas. A vás jsem se rozhodla vzít s sebou.


Snění vzhůru nohama. Tato fotka se sestře obzvláště povedla. Je to docela talent na to, že dneska slaví teprve 11. rok života ne?


Jako "modelis". Opravdu, taková práce by mě mohla bavit, prostě si hrát před foťákem.  Moc dobře si ale uvědomuji, že to až taková sranda ve skutečnosti není. Celkem škoda. Takhle si budu muset hrátna slavnou modelku jenom se svojí sestrou.




Zpátky do dětských let.  Musím se vám ale přiznat, že s přibývajícím věkem se čím dál tím víc o sebe bojím a už se mi nechce tak riskovat.


Nevím proč, ale tato fotka se mi strašně moc líbí. Asi proto, že na ní vypadám jako malé a vystrašené dítě. (Nebo jako hezká žebračka, co  prosí o trochu jídla. To si vyberte).


Přestávka během focení, typicky strávená na mobilu a kontrolováním všech novinek ze světa. Opravdu, bez mobilu bych už nedala ani ránu, slouží jako moje hlavní inspirace snad ve všem. A jak čerpáte inspiraci vy? Určitě mi napište do komentářů :)


You Might Also Like

2 comments

?max-results=5&orderby=published&alt=json-in-script&callback=showrecentposts1\"><\/script>");