Places to visit in Swizerland

18:54




Vítejte u nového článku :) Ti z Vás, kteří aktivně sledují můj Instagram ví, že jsem na přelomu listopadu a prosince podnikla společně s mojí školou menší výlet do Švýcarska, kdy jsem měla tu čest navštívit to nejkrásnější, co jsem kdy (alespoň prozatím) v životě viděla - Neuschvanstein, Les Diablerets, Bodamské jezero, Schaffaus, vodopády Rheinfalle a města jako Bern, Ženeva, Lausanne, nebo Luzern. Nebudu to tedy už dále natahovat, takže se pohodlně usaďte, uvařte si šálek vašeho oblíbeného čaje, zababušte se do deky a užívejte se mnou krásy Švýcarska alespoň z fotek, kterých mám pro Vás víc než dost :)


Menší varování pro ty, co nemají rádi dlouhé články - tento dlouhý bude!







Po 12-ti hodinové cestě nás čekala první zastávka - Bodamské jezero a zámek Neuschvanstein. Nebudeme si tady ale lhát - moc jsem z toho neměla. Nejen, že bylo zataženo a všechno vypadalo úplně jinak než na pohlednicích (jak nečekané), ale navíc byla samotná prohlídka v němčině - o které jsem si až do teď myslela že umím.


Lausanne - město, které očaruje každého, kdo do něj kdy zavítá.



Ženeva z vyšší perspektivy.






Švýcarská města jsou snad ty nejkrásnější, které jsem kdy v životě navštívila. Když to všechno vidíte na vlastní oči, nezbývá Vám nic jiného než žasnout, obdivovat a fotit.

Já a moje kámoška Anie 
Peak walk v trochu křivé podobě.


Les Diableres. K této poslední fotce se váže celkem vtipná historka, kdy mě můj kámoš málem shodil z 3000mn (tímto zdravím Adama), který má v mých článcích vždy poslední slovo (stejně jako v článku z Anglie, kdy jsme večeřeli nad nočním Londýnem - klik SEM) - tentokrát to s ním ale zas taková romantika nebyla.

You Might Also Like

5 comments

  1. WAU!! Muselo tam byť prekrásne. Nádherné fotky!!


    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  2. Tvé články by mohly být klidně i delší a vůbec by to nevadilo. :-) Moc ráda si je pročítám a hlavně se skvěle kouká na tvé nádherné fotky. Těším se na další článek! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Mně teda víc než ta města zaujaly ty hory! To je hotovej sen prostě, v Česku takový nenajdeš... a měli jste tam asi i mnohem hezčí počasí než v těch městech, to vypadá :D Krásné Vánoce, Ali! <3
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
  4. Tam tam by som sa hneď šla pozrieť :-) Krása!!

    OdpovědětVymazat
  5. Wauu v Švajčiarku je tak nádherne. Pekné fotky.
    NINAVE

    OdpovědětVymazat

?max-results=5&orderby=published&alt=json-in-script&callback=showrecentposts1\"><\/script>");