Knihomolí výzva

21:51


Vítejte u nového a naprosto spontánního článku :) Projíždím si tak FB, zjišťuji, co je nového ve světě a přemýšlím o tom, jak trávím svůj volný čas (ehm ehm, opět prokrastinací), když v tom jsem narazila na něco naprosto geniálního. Dovolte mi tedy v rychlosti představit knihomolí výzvu, které se aktivně zúčastním a byla bych ráda, kdybych v tom nebyla sama a připojili jste se také (odkaz na FB page ZDE, kde se dozvíte všechny potřebné detaily) :)

Princip této výzvy je velmi jednoduchý - za každé dva týdny musíte přečíst jednu knihu vašeho výběru (za rok to dělá minimálně 26 knih), kdy za každou přečtenou knihu vyplníte jednoduchý dotazník, který ověří, zda jste knihu doopravdy přečetli a vám se tak započte určitý počet bodů.


Kdo má nejvíc vyhrává? Ne, ale můžete mít za sebe dobrý pocit, že jste opět o něco lepším člověkem.

Jistě, čtení není u většiny mladých lidí zrovna populární způsob trávení času. Jistě, každého baví něco jiného. Je ale zvláštní mluvit s lidmi, kteří čtou, kteří ne a ptát se jich proč. Většinou vám řeknou, že se jim četba zprotivila právě kvůli škole a čtenářským deníkům, že je čtení nudné a mnohem pohodlnější je si pustit film. Taky vám pravděpodobně řeknou, že se nemůžou na čtení soustředit většinou právě díky vlivu všudypřítomných smartphonů (ze kterých si pravděpodobně čtete tato slova). A samozřejmě! Není čas.

Já bych Vám ale ráda řekla, proč číst, i když se vsadím, že to všichni až moc dobře víte - všeobecný rozhled, zapojení vašich mozkových závitů a fantazie, pochycení nových slov. Pravděpodobně taky zlepšení slohu ve škole, lepší vyjadřování, ale HLAVNĚ

Budete mít ze sebe dobrý pocit, protože jste udělali něco jenom pro sebe.

Nezapomínejte, že přijít můžete o cokoliv, ale o to, co máte v hlavě vás nikdy nikdo nepřipraví :)

PS.:  Tuto výzvu jsem nevytvořila já, ale pokud má někdo dobrý nápad a někdo cílovou skupinu, považuji téměř za povinnost mu pomoct (Ne, opravdu za to nic nemám a s daní lidé, co vytvořili tento projekt o tomto článku zatím ani neví).

You Might Also Like

8 comments

  1. Přijde mi to jako skvělá výzva, já sama čtení miluju, ale bohužel momentálně na to nemám vůbec čas :(

    Zvu Tě na mojí Giveaway!

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, super článok. Ja sa nezapojím lebo tak veľa voľného času mať nebudem ale viem že rád čítam. Aj keď čítam málo. No viacmenej preto, lebo sa považujem za náročnejšieho čitateľa a tak si musím byť istý, že kniha bude dobrá.

    Ale držím palce nech sa ti to podarí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to skvelá výzva, ale ja by som to momentálne asi nezvládala :-( Ćaká ma maturita a teda sa budem musieť učiť a učiť...

    OdpovědětVymazat
  4. To je super výzva :) já knížky miluju, bohužel teď jak je zkouškové apod. je to pro mě o něco těžší a tak nejvíc čtu během prázdnin, kdy si na dovolenou beru i 3 knížky nebo čtu furt na zahradě a chytám bronz :D Nejhorší je, že mě baví strašně moc žánrů, od psychologických přes sportovní a když přijdu do knihkupectví, mám seznam asi 40 knih, které mě zaujmou a chci si je pořídit :D a takhle to je pokaždé, když do některého vkročím:D
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
  5. Tak táto výzva má naozaj zaujala. To je úplne skvelý nápad! :) prajem ti krǎsny nový rok a veľa veľa úspechov a krásnych chvíľ :)
    Me and my ART

    OdpovědětVymazat
  6. veľmi sa mi páčia takéto akcie, z ktorých má človek dobrý pocit.Nanešťastie, ja som si len s určitosťou presvedčená že prečítam cca 1 knihu mesačne + školské učebnice.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  7. Hmmm dakujem :)
    www.MarinaSays.com

    OdpovědětVymazat
  8. Článek nic moc ale tu holku bych prcal

    OdpovědětVymazat

?max-results=5&orderby=published&alt=json-in-script&callback=showrecentposts1\"><\/script>");