What's up

14:36



Často se vás tady snažím motivovat, ať prostě děláte to, co vás baví a ať neustále zkoušíte nové a nové věci. Po každém vydání článku si ale živě představuji situaci, kdy si říkáte něco ve stylu "Fajn, a co? Co vlastně děláš ty, krom toho, že tady planě básníš o životě?"

Dnes se vám na to aspoň z části pokusím odpovědět. Jak mnozí z vás ví, tak jsem velmi impulzivní a spontánní člověk, co potřebuje neustále něco nového zkoušet. A o tom život je. Nemusím vám doufám vysvětlovat, že tím, že nic nového nezkusíte a nevystoupíte ze svojí komfortní zóny, se nic nezmění a můžete dále naříkat nad svými životy, proč se mají ostatní lépe, proč žijí zajímavější život a více si ho užívají. Přiznávám, že tyto hříšné myšlenky mívám občas i já, ale snažím se s tím něco dělat, aby se vše otočilo trochu jinak. To už jsem ale trochu odběhla :)

Hraji ve filmu?
Ano, i taková šílenost se stala. Rolička je to vskutku malá, ale na natáčení jsem strávila už poměrně hodně času. Když ale vezmeme v potaz, že film bude mít kolem 20-ti minut, tak moje minirole není zas tak špatná, ne? Paradoxně hraji přesně ten typ holčin, co k smrti nesnáším. Namyšlenou, bohatou kravku, co neumí nic jiného, než komentovat ostatní. Film se jmenuje "Mluv" a je o dívčině, která má svůj sen pracovat v rádiu. Tak přijde na konkurz do školního rádia a...

Moderátorka v rádiu?
Ano přesně tak. Hraní ve filmu (konkrétně natáčení ve školním rádiu) mě inspirovalo natolik, že jsem si prostě nutně potřebovala zkusit i toto. Na konci pracovního týdne jsem se tedy zeptala našeho "pana režiséra", zdali by bylo možné, se tam na chvilku mrknout. V pondělí jsem už byla v éteru. Věřte, nebylo to nic moc příjemného - spousta ohlasů, ale samozřejmě i kritiky. Vzhledem k tomu, že to bylo moje úplně první vysílání, tak převažovala spíše ta kritika, ale nějak jsem se s tím poprala, vzala si kritiku k srdci a poučila se z mých chyb. Nyní mě můžete poslouchat každé pondělí v 18:00 do 19:00 na Kostka rádio - tak to laď!

Youtuberka?
Tak to vůbec! Každopádně je ale pravda, že jsem něco málo na můj youtube channel nahrála. Jde o jednoduché tutoriály, kdy popisuju, jak si můžete vylepšit váš Macbook - od vzhledu vašich ikonek, až po screensaver (ok, tohle jsou zatím jediná dvě videa, co tam zatím mám). Co by vás - blogerky a blogery mohlo ale zajímat je to, že chystám minisérii těchto videotutoriálů speciálně pro blogery! Jde o to, že mi chodí čím dál tím víc e-mailů s žádostmi o designy a různé rady. Samozřejmě, že ráda pomůžu, ale začíná toho být poněkud hodně. Proto jsem se rozhodla, že založím nový ukázkový blog, na kterém vám ukážu vše, co umím.

Divadlo?
No, co k tomu dodat. Fušuji prostě do všeho. Ani ne za týden jsem stihla společně s mojí kamarádkou napsat hru a zahrát ji před lidma (veliké poděkování celé naší herecké partě). O co šlo? Zparodovaný dopis Taťány Oněginovi, kdy po jedné divoké noci Taťána zjistí, že je těhotná a vymáhá po Oněginovi alimenty. Hra to byla postavená na trochu jiném stylu humoru, který ne každý pochopil. Pár úchylných narážek ale pochopili všichni, takže mě ještě v pondělí ve škole, čeká nějaké vysvětlování. Držte mi palce!

Sledujte mě i na sociálních sítích, jako je FacebookTwitter, InstagramTumblr, nebo se ptejte na mém Asku. Nezapomeňte se mrknout na náš e-shop a podpořit ho na naší FB page. V případě jakýchkoliv dotazů mě můžete kontaktovat na můj email aliauntieofficial@gmail.com.


You Might Also Like

3 comments

  1. Jé tak to vysílání v rádiu si určitě poslechnu :)

    nicoxmeow.wix.com/nicoblog

    OdpovědětVymazat
  2. jsi šikovná:) gratuluji k úspěchům:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Máš veľmi pekný blog. Nechcela by si sledovať sa navzájom? Ak áno daj mi vedieť. http://andreanalens.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

?max-results=5&orderby=published&alt=json-in-script&callback=showrecentposts1\"><\/script>");