What's your style?

10:58


Nedávno jsem procházela můj Ask a narazila jsem na celkem zajímavé otázky, které se týkaly módy a našeho vztahu k ní. Napadlo mě tedy si tyto dvě otázky propůjčit i do tohoto postu a zodpovědět na ně. Samozřejmě bych byla ale ráda, kdyby jste mi na ně zodpověděli i Vy do komentářů :)

Jaký má pro tebe móda význam? Je vůbec důležitá? Proč?  
Móda je důležitá pro každého trochu jinak - někdo ji neřeší, pro někoho znamená s trochou nadsázkou vše. Baví ho látky, baví ho nové střihy, kombinování, sebevyjadřování, chození na přehlídky, kde se v rázu ocitne jakoby v jiném světě. Pokud umíte v lidech aspoň trochu číst, dokážete z oblečení toho druhého opravdu hodně vyčíst. Osobně nechápu, co lidem přináší módní trendy, které do slova a do písmene převezmou a začnou se oblékat naprosto stejně, jako přes kopírák, bez ohledu na to, jestli se jim daná věc líbí (no vlastně líbí, protože se líbí všem) a jestli jim daný styl vůbec sluší (ale ono se to líbí vlastně všem, takže jim to prostě musí určitě slušet). Jestli je toto móda nebo ne, je už otázkou názoru.

Sledujete nejnovější módní trendy? Necháváte se v tomto směru ovlivňovat ostatními, jste sami těmi, kdo tyto trendy udává nebo jdou tyto věci naprosto mimo vás? Proč? Jak byste popsali svůj vlastní styl (oblékání, chování, mluva ..)? 
Ano sleduji, ale neřídím se jimi. V časopisech se většinou podívám co nového redakce vybrala za styl (tento měsíc to je např. viktoriánská éra), podívám se, kde modelku nafotili, jak se tváří, jaký má postoj, abych si z toho mohla něco vzít do mého focení, ale to je tak vše. Co si budeme nalhávat - většinou jsou to věci, na které prostě nemám a musím se bez nich bohužel obejít.
Já osobně mám (jak jste si možná už mohli všimnout) spíše nadčasový, jednoduchý a ženský styl. Černá, bílá, šedá, a pár pastelových barev. Nikdy mě na ulici neuvidíte v mikině a teniskách. Většina bot co mám mám, tvoří páry právě na podpadku a mezi moje oblíbené kousky oblečení patří sukně, halenky, košile a kabátky. Tak vypadá můj jednoduchý a přitom elegantní styl. Možná jsem ve svých 17 letech až příliš staromódní, ale už jsem naprosto alergická na holčiny, které nazují airmaxy, pytlík na záda a kráčí si spokojeně po městě jako každá třetí. 




















Na konec článku jsem se rozhodla, že bych Vás mohla trochu pobavit a ukázat Vám moji "druhou tvář". Takže přikládám jednu momentku z focení, kde se pro změnu netvářím tak oduševněle, jako na většině mých fotek a zaujímám něco jako "póza kripl" hh ^^


You Might Also Like

7 comments

  1. Překrásné fotky! Připomínáš mi Evelinu (https://instagram.com/evelina), kterou určitě ji znáš. Máš skvělý styl. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Haha no tak to já jsem úplný opak. Airmaxy se mi teda nelíbí a ty pytle jsou otřesný, ale nejradši si na sebe vezmu tenisky a velkou mikinu. :D Občas chodím jak vytažená z popelnice, ale cítím se v tom dobře. Naopak v tom co nosíš ty bych asi chodit neuměla, protože bych se cítila nesvá. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já tvůj styl miluju a tenhle klobouk je úplně boží! A ta momentka taky :)). A musím se k tobě přidat, já jsem proti airmaxkám a pytlíkům na záda úplně vysazená . . . :/

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu krásné podzimní outfitové fotky a vážně ti to sluší! A máš pravdu, ten tvůj jednoduchý styl je vážně nadčasový :))

    OdpovědětVymazat
  5. Můj v styl - rozcuchaný milovník tepláků a velkých teplých mikin pokoušející se chodit do školy a mezi lidi trošku elegantněji než na trénink, vyznavač svetrů šál a ponč a nejvěrnější uživatel černého trička a kalhot :D
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat

?max-results=5&orderby=published&alt=json-in-script&callback=showrecentposts1\"><\/script>");