The abandoned house

20:25


Dneska bych se s vámi ráda podělila o super "temné" fotky, které jsem společně s Anet nafotila. Vyšly jsme ven zrovna ve chvíly, kdy začalo zapadat Slunce a začalo se rychle smrákat, takže se nedivte, že atmosféra u fotek je poněkud jiná. 




Pár kočičích kamarádek po cestě.








Musím se vám přiznat. Vzhledem k tomu, kam nás naše nohy později dovedly, (nebojte se, dočtete se) jsem se do výběru oblečení absolutně netrefila. Nebylo totiž chvíle, kdybych po něčem nepotřebovala šplhat, někam se prodírat a chodit po nerovném povrchu.

Šatičky mám z H&M a sandálky z Deichmannu - ano, vím, že je to značka - spíš neznačka pěkně na nic. Jak si můžete všimnout na fotce, tak se mi utrhl jeden pásek hned, jak jsem v nich udělala první krok. Naštěstí jsem je ale už od začátku brala spíš jenom jako prozatimní záležitost, než si najdu nějaké lepší, takže tato ztráta až tak nebolí.







Naše první zastávka - Z fotek to vypadá spíš jako opuštěná továrna. Ve skutečnosti to byl ale obyčejný, vyhořelý dům. Věřte mi, nebylo moc příjemné tam pobývat. Dům stál u hlavního tahu silnice a představa, co budu říkat případným kolemjdoucícím, byla minimálně mírně stresující. Chtěly jsme se dostat i dovnitř, ale klíč jsme pod podložkou nenašly (jak překvapivé).








Našla jsem staré, oprýskané dveře a poprosila jsem Anet, jestli by mě u nich nevyfotila. Když jsem se ale o ně opřela, tak dveře povolily a otevřely se (jo a málem taky vypadly z pantů). Do nosu nás trefil puch staroby a hniloby - taky takový ten odér, když příjde ke svojí praprababičce na venkov, nebo do nějakého staršího sklepa vašeho dědy. Tam se to promísilo nějak tak všechno dohromady. 


Moc dlouho jsme se tam nezdržely, ale pár fotek jsem vám přece jen vyfotila. A věřte mi, byl to docela problém, vzhledem k tomu, jak málo světla jsme měly.







Dům byl přesně takový, jaký jsem čekala. Všude nepořádek, věci staré minimálně 50 let a potom hodně divné věci. - např. zabodlý rýč uprostřed pokoje, prázdný pokoj s jedním zrcadlem na zemi, nebo mrtvola v poschodí (dobře, tu jsem si už vymyslela).






To, co byla původně momentka, když jsem nastavovala světelnost na foťáku, se mi zalíbilo natolik, že jsem se rozhodla vám ji tady taky postnout. 




Nakonec jsme z domu musely odejít, protože se Anet začala bát (paradoxně, protože tam původně chtěla ona, ne já). Určitě mi napiště do komentářů, jak se vám tento článek líbil. A co vy a opuštěné místa? Odsuzujete, když někdo lozí někam, kam by neměl, nebo jste naopak ten typ, co musí všechno prošmejdit? Nezapomeňte mi dát vědět a příště snad u trochu pozitivnějšího článku :)


You Might Also Like

14 comments

  1. WoW pekné! Ale ani sa nečudujem tvojej kamoške že sa tam bála :)♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to já taky ne, na to, že jí je 11 a je to moje sestra je fakt šikovná - ale pro mě je jako kámoška ♥ A moc děkuju :) ^^

      Vymazat
  2. V hodně podobném domě jsem jednou byla taky. Byly tam staré popálené fotky z dob války, starý houpací kůň na půdě, sklep s vanou, kříže, vypálené zdi, žiletky na parapetu. Teď hodně lituju, že jsem s sebou neměla kvalitnější foťák, věřím, že by ty fotky byly parádní. Snad někdy příště... Aspoň jsem si na památku odnesla starý rezavý klíč. Jinak ty tvoje jsou super, hlavně ty s kočkou a ta ruka na dveřích. Miluju tento styl fotek. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) já právě taky :). Jinak to je osud. Někdy si člověk s sebou vezme foťák a nic nevyfotí, jindy má takovou příležitost, a nemá na co fotit >.< to je fakt k zbláznění. Potom jsem si říkala, že bych se vrátila a dofotila to, ale už jsem nějak tak zpětně nenašla chuť ani odvahu :) Tohle se prostě musí stát teď, nebo už nikdy, jestli mi rozumíš :)

      Vymazat
  3. Fotky mají silnou atmosféru, nedokáži říct, jaký pocit ve mě vyvolávají. Na jednu stranu zvědavost vidět více fotek, na druhou stranu mě trochu mrazí. Každopádně zajímavé fotky a fajn článek :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) veř mi, vidím je po několikáté a pocity ve mě vyvolávají úplně stejné :)

      Vymazat
  4. Krásný fotky :) Máš nádherný vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Některé fotky jsou strašidelné!:O všechny jsou ale moc krásný:)

    OdpovědětVymazat
  6. I love your dress :) Kisses from France, Sand.
    .
    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky! Zbožňuju tvoje vlasy!! :))
    KattyLife

    OdpovědětVymazat

?max-results=5&orderby=published&alt=json-in-script&callback=showrecentposts1\"><\/script>");