Moje závislosti

23:24

První článek se většinou týká představování sebe sama. Nuuudaaa - ale stejně jako všichni, to považuji za nezbytnost. Rozhodla jsem se tedy vypsat pár věcí, na kterých jsem prostě závislá a závislá budu. To přece o mě prozradí úplně nejvíc ne?

1. Mobil - Fakt jsem ho dala na první místo? Ou. Bez mobilu v dnešní době nedám ani ránu. Tak jako každý jiný člověk. Bude to znít hodně smutně, když řeknu, že je to můj nejlepší "frend"? Jo? Neva, popojedem. Provází mě 24 hodin denně. Doslova. Jsem ujetá na nové aplikace a vůbec všechno, co se elektroniky týče. Někdy sama sebe udivuji (a děsím se).

2. Káva - můj výmluvný název blogu snad hovoří za vše. Nejvtipnější ale je, že to není ani půl rok, co jsem se kávu naučila pít. Dříve pro mě byla káva za trest, dnes za odměnu (i když bez ní bych ale neotevřela tento ntb, takže je mým nakopávačem a později odměnou ve formě dobrého pocitu - víte o čem mluvím ne?). Opravdu, dříve jsem byla velkou milovnicí čajů a co týden chodila do čajovny. Začaly ale první velké nápory ve škole, časté migrény a já našla útěchu právě v kávě. (O tom, jaké si objednávám, kupuji a vařím kávy určitě někdy příště!)



3. Spotify - nemusím tady jako každý jiný člověk povídat, jak miluju hudbu, že ne? Jde ale o to, že Spotify mě provádí celým dnem - od raních nakopávaček "Have a great day" po dopolední "Today's Top Hits", po cvičení s workout playlisty, učení s "Coffe time jazz" až k večerním chill melodiím. Co mě ale štve, tak moje nechutenství si kupovat celou verzi. V budoucnu ale určitě napravím, protože takhle se fungovat nedá. Nesmím ale při této příležitosti zapomenout na moji queen, které mě nikdy v životě neomrzí - Lanu Del Rey.


4. Twitter - dřív jsem ho vůbec nechápala, ale teď bez toho, aniž bych napsala nějaký strašně "smysluplný" tweet o tom, co se mi zrovna honí hlavou, nemohla jít v klidu spát. Jde o to ho jen správně pochopit a sledovat ty správné lidi. Pak už jde vše samo. Poznala jsem díky němu spoustu mě podobných lidí a já mám pocit, že se z Twitteru stává moje druhá rodina. 
(https://twitter.com/Aliauntie1)

5. Focení - moje první láska. Dříve jsem hodně fotila Fujifilmem a Canonem, ale dnes už všechno odbývám mobilem - a je to škoda, ale prostě ne vždy u sebe foťák mám a byla by škoda to nevyfotit aspoň mobilem. Nejradši bych se za to proliskala. Ale jen tak pro představu mám v ntb okolo 5000 fotek. V mobilu okolo 1000. A jeden můj velký sen se jmenuje Polaroid - přirozeně. Ale to až po koupi nového kompaktu. Moje fotky můžete vidět zde:
https://www.flickr.com/photos/125485935@N04/


6. Papíry - mějte mě za blázna, ale tohle je přesně to, co mě dělá šťastnou: knihy, sešity, učebnice, scikáře, složky s různými nápady. Cítím se pak využitě a zaneprázdněně, v podstatě nenahraditelně, když můžu mít celý stůl zavalený papíry. Jsem prostě šťastná, když můžu chodit po městě a v ruce držet několik složek s poznámkama ze školy. Nebo ústřižkama z časopisů - to je snad ještě horší, kdo v dnešní době dělá výstřižky z časopisů, pokud tedy není úplný kripl? No jo, já. Dělám si z nich na zeď pro některé docela známou "Inspiration board" a vždy, když nevím, co dělat, stačí se podívat před sebe na zeď. Řekněme, že tohle je takové moje malá úchylka (ale na druhou stranu jsou i horší). Nakonec, není to tak na škodu - opravdu potom máte šanci, že se z těch papírů něco přiučíte. Navíc, znáte něco lepšího, než vůni úplně nové knihy? 


7. Seriály - fajn, kdo na nich závislý není? Osobně jedu takové ty klasiky jako The big bang theory, How i met your mother, Pretty Little Liars. Kromě těchto docela mainstream seriálů ale společně s mámou milujem historické seriály jako White Queen, Dowton Abbey, nebo Mr. Selfridge. Určitě mi ale do komentářů napište, jaké seriály sledujete vy!

8. Psaní - musím psát pořád. Neustále. Je jedno co. Je jedno kam. Tady je tedy vysvětlení mojí touhy napsat knihu, mojí krabice deníků, další krabice dopisů, tohoto blogu. Mám prostě neustálou potřebu dokumentovat svůj život a zpětně se na něj dívat. Opravdu nic vás nerozesměje tolik, jako vaše staré deníky. Uklidňuje mě, když vidím, jak klouže pero po papíru a všechny moje nápady a pocity někde uchovávám. Úžasná terapie.

9. Pohyb - moje láska. 12 let jsem chodila do baletu, ale musela jsem přestat. Kvůli baletu jsem se ale tak nějak naučila nesnášet kolektivní a zimní sporty. Prostě nejraději cvičím sama a na nikoho se neohlížím. A věřím, že nejsem jediná, která to tak má. 


Nezapomeňte mi do komentářů napsat, jaké jsou vaše závislosti a jak se vám tento "článek" líbil :)

Obrázky použité z Tumblru

You Might Also Like

2 comments

  1. Taky jsem milovník seriálů, klasiky jedu taky :D Momentálně není moc čas tak jsem zůstala jen u Pretty little liars. Mým nejoblíbenějším seriálem vždycky ale bude Gossip Girl :-)

    Deny Sparkly

    OdpovědětVymazat

?max-results=5&orderby=published&alt=json-in-script&callback=showrecentposts1\"><\/script>");